سلام به همه ی دوستان خودم میدونم برای اولین بار به این وبسایت سر میزنید اما براتون خیلی برنامه دارم کلی جزوات و.............خلاصه یه تابستون و یه سال تووووپ رو با هم میگذرونیم.به تدریج با مسیر کنکور اشنا میشید میدونم همگی کنکور رو میشناسید و البته ازون یه غول ساختید اینم میدونم که همگی واسه خودمون ماشالله یه مشاوریم اما گاهی شنیدن تجربه ها خواه موفقیت باشه یا شکست همیشه برامون تازگی داره خلاصه بگم من نه رتبه برترم نه کلا دولتی میخونم اما میخام بازار کنکور و سیاه کاری ها و در کنار اون بهترین منابع رو  بهتون معرفی کنم شخص خاصی نیستم اما توی این مسیر خیلی خاص برخورد کردم و با اشخاص خاص روبرو شدم و انتهای کلام اینکه هدفم تنهاا همکاری و روشن کردن این مسیر ساده هست...پس شک نکنید تجربه هایی در اختیارتون قرار میدم که میتونه شمارو به بهترین ها برسونه.فراموش نکنید شخصی که این مسیر رو رفته شناخت بهتری داره تا شخصی که از بالا بخاد بگه کنکور چه مدلش میتونه قشنگ باشه البته این داستان رو از هر زبانی بشنوی همیشه قشنگه...