سلام...
حتما با مشاهده ی تیتر خیلی خوشحال شدید در عوض من خیلی ناراحت...چون کنکور جزوه نیست کنکور منبع همیشه رایگان نیست کنکور یعنی  خود کتاب یعنی دقیقا همون داشته هات با کمی تغییر.چقدر جزوات به شما معرفی کنم با اسامی گوناگون اما چه فایده چقدر میخاید پرینت کنید چقدر میخاید بخونید؟به خودتون بیاید ازین دغدغه خارج بشید کنکور تنها با جزوه خوندن نیست دوستای خوبم.من سایت www.konkur.in              www.nomre.blog.ir       www.fera.ir و سایتای دیگری که خیلی زحمت کشیدند و جزوات فروشی که وافعا بعضی ازون جزوات بی ارزش هستند رو خدمت شما دوستان گذاشتند که دیگر درگیر جزوه نباشید.جزوات زیادی در دسترس دارم اما هیچکدومشون تایید نمیشه تنها چند مورد استثنا که بازم میگم مهم کتابت هست دوست من!دیدی وقتی میری کلاس کنکور مدرس زیست با کتاب پیش میره..مدرس شیمی مطالب کتاب رو بازگو میکنه.مدرس ریاضی اول مفاهیم کتاب رو اموزش میده.مدرس فیزیک اول مفاهیم پایه کتاب رو یاد میده و......پس همه و همه پایشون کتابه!!!!تا کتاب رو درک عمیقی ازش نداشته باشید پس هیچوقت از خودتون توقع نداشته باشید که با تکنیکو غیره میشه شاخ کنکورو شکوند اتفاقا بعضی تکنیک ها محشرن به شرطی که تو به مفهوم مسلط باشی...
جهت اشنایی بیشتر با تک تک منابع با راه کنکور09375470743 در ارتباط باشید
گروه استاد و شاگرد در انتظار شماست