سلام دوستای خوبم.تیتر را یه نگاه دیگه بندازید اغاز مطالعه از ماه مبارک رمضان یا بعد از آن؟مسلما بعضی دوستان تمایل دارند این ماه را به استراحت موکول کنند و برخی منتظر نتایج و دسته ای که تازه فارغ شدند و میخوان استارت بزنند همگی باید تکلیف خودتونو مشخص کنید...پیشنهاد من اینه که در این ماه پر برکت خیلی تدریجی با ساعت مطالعه کم اغاز کنید ابتدا به انتخاب منبع برنامه و هدف فکر کنید همین پروسه زمان بر هست حتی دوستانی که درگیر دی وی دی و جزوه هستند منابع خود را گزینش کنند و هرگز چند منبعی نشوید بعد از اون شما کافیه راهنمایی ها رو جهت نحوه ی مطالعه دریافت کنید و کار خود را اندک اندک اغاز کنید...این ماه را با مطالعه ی شدید و ساعت بالا شروع نمیکنید اما حداقل 3 ساعت برای همگی خیلی مفید خواهد بود بعد از اونم مسلما ساعت مطالعه افزایش یافته و حداکثر به 6-7ساعت میرسه البته این رو عرض کنم که تابستان را با روزانه 6 ساعت مطالعه بگذرانید تا لذت درس برای شما فرایندی مستمر شود...ایا میشود با روزی 6ساعت در تابستان تمام پایه ها را دوره کرد؟ایا میشه موفق شد؟ایا و.....بله بله بله.اصلا نیازی نیست خودتونو خسته کنید با روزی 6ساعت البته همین 6ساعتم زیاده و در عرض 3 ماه شما میتونید یکبار با چند مرور کنکور را دوره کنید مهم مطالعه ی عمیق دروس به ویژه مطالعه ی مفهومی انهاست.دوستای گلم نصیحت بزرگی دارم واستون کار امروز رو به فردا نسپارید سخت پشیمون میشید اگه توصیه میکنم شروع کنید به این دلیل هست که تابستان رو از دست بدین میگید مهر اونم بره میگید دی اونم بره میگید عید نوروز همه جوره میخونم با روزی 12ساعت به فلان رشته میرسم حالا من یه سوال دارم روزی 5 یا 6 ساعت خوبه یا اینکه یهویی با کلی استرس و میشه نمیشه  و وقت تلفی با روزی 12-15ساعت خوندن؟؟؟؟به خودتون بیاید دوستای خوبم بشینید خوب فکر کنید تصمیم بگیرید از غافله عقب نمونید.همه ی اینارو تجربه کردم که دارم خواهش میکنم بهش فکر کنید میتونید کنار خوش گذرانی کنار زندگی کردن برای کنکور زمان بزارید نه اینکه برخلاف تصور دوستان کنار کنکور برای زندگی وفت بزاریم.امیدوارم بعد از اعلام تصمیم هاتون این مسیر را شفاف تر کنم و با ارایه برترین منابع و اشنایی با برترین برنامه ریزی شما دوستای خوبم رو به بهترین سوق بدم...کنکور